Forum Naruto Gra Strona Główna Naruto Gra
Forum O Naruto
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Gothic

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Naruto Gra Strona Główna -> Hydepark
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Nejii Hyuuga-sensei
Hakoge



Dołączył: 07 Gru 2007
Posty: 659
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Suna-Gakure

PostWysłany: Wto 21:11, 18 Gru 2007    Temat postu: Gothic

Kto gra w gothic
Tu będą:
1.porady związane z grą
2.Kody
Narazie tyle

Prosze o zgode


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Nejii Hyuuga-sensei
Hakoge



Dołączył: 07 Gru 2007
Posty: 659
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Suna-Gakure

PostWysłany: Wto 21:56, 18 Gru 2007    Temat postu:

Porady:
1.Noś przy sobie przynajmiej 10 mikstur leczniczych i many
2.Miej kusze lub łuk
3.Miej przynajmiej 200 beltów do kószy i 200 strzał do łuku
4.Wykonuj zadanie i podonrzaj za NCP
5.dóżo walcz dla doswiadczenia


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Nejii Hyuuga-sensei
Hakoge



Dołączył: 07 Gru 2007
Posty: 659
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Suna-Gakure

PostWysłany: Wto 21:58, 18 Gru 2007    Temat postu:

Kody do gothic 1 z opisem
Aby uruchomić konsole włącz w grze panel atrybutów i umiejętności (Domyślny przycisk 's') i wpisz na klawiaturze ''marvin''. Wyjdź z panelu i w górnyl lewym rogu powinno napisać ''Marvin-Mode''. Jeśli napisało to masz włączony teraz Marvin-Mode i konsolę. Teraz żeby wpisać kod naciśnij ''F2''. Po uruchomieniu ''Marvin'' możemy wciskać przyciski o następujących właściwościach

Przycisk Efekt
F2 Otwiera Konsolę
F3 Zmiana między oknem a pełnym ekranem
F4 Ustawia grę na ''Image Mode''
F5 Zatrzymuję kamerę
F6 Włącza kamerę w ruch
F7 Rusza kamerę do wybranych sekcji
F8 Regeneryję życie i manę
HOME Powrót do postaci
K Teleportuje postać na przód
0 zamienia ciało na wybrane stworzenie
H Redukuje życie twojej postaci



W grze można również edytować swoją postać. Zrobienie tego jest bardzo proste po włączeniu ''Marvina'' naciśnij ''F2'' i wpisz ''edit abilities''. Teraz pokaże ci się okienko i możesz zacząć edytować postać. Jeśli chcesz zmienić Np. poziom to wpisz w okienku ''level'' i teraz wpisz poziom jaki chciałbyś mieć.

W konsoli również można wpisać następujące kody:

Potwory i Postacie: (Nie zapomnij przed kodem wpisać ''insert''

Kod: Rezultat:
meatbug Chrząszcz
molerat Kretoszczur
babe, babe2-7 Panie
swampshark Wąż Błotny
troll Troll
stonegolem Kamienny Golem
icegolem Lodowy Golem
firegolem Ognisty Golem
sleeper Śniący
harpie Harpie
scavenger Ścierwojad
snapper Zębacz
demon Demon
shadowbeast Cieniostwór
minecrawlerqueen Królowa Pełzaczy
waran Jaszczur
youngtroll Młody Troll
bridgegolem Mostowy Golem (Kamienny Golem)
firewaran Ognisty Jaszczur
bloodfly Krwiopijca
bloodhound Ogar
razor Brzytwa
lurker Topielec
dammlurker Topielec na tamie
yscavenger Młody Ścierwojad
ymolerat Młody Kretoszczur
hurtswampshark Ranny Wąż Błotny
minecrawler Pełzacz
minecrawlerwarrior Pełzacz Wojownik
shaman_rockefeller Szaman
udshaman_rockefeller Nieumarły Szaman
freemineorc Ork niewolnik
wolf Wilk
skeleton Szkielet
skeletonwarrior Szkielet Wojownik
skeletonscout Szkielet Zwiadowca
skeletonmage Szkielet Mag
orcdog Orkowy Pies
orcbiter Kąsacz
xardasdemon Demon Xardasa
bathbabe Niewolnicza Kobieta Gomeza
testmodell Ognisty Cios (Niemiecka Wersja)
babe_rockefeller Główna kobieta



Specjalne Bronie: (Nie zapomnij przed kodem wpisać ''insert''

Kod: Rzecz:
innos_zorn Oko Innosa
ulumulu Ulu-mulu
whistlers_schwert Miecz Whistlera
thorus_schwert Miecz Thorusa
streitschlichter Mediator Lestera
lees_axt Topór Lee
roter_wind Czerwony Wiatr
artos_schwert Miecz Arto
diegos_bogen Łuk Diega
silas_axt Topór Silasa
cords_spalter Szczelina Korda
oriks_axt Topór Orika
namibs_keule Pałka Namiba
wolfs_bogen Łuk Wilka
MYTHRILKLINGE01 Uriziel
MYTHRILKLINGE02 Uriziel Opłacony
scars_schwert Miecz Scarsa
torlofs_axt Topór Torlofa
ico Siekacz Corda
ipr Miecz Cios Łapą
ina Pałka Namiba
iul Broń-artefakt Ulu-Mulu
iye Ostrze Czasu


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Nejii Hyuuga-sensei
Hakoge



Dołączył: 07 Gru 2007
Posty: 659
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Suna-Gakure

PostWysłany: Wto 21:59, 18 Gru 2007    Temat postu:

Gothic 2 z opisem kody
by uruchomić konsole włącz w grze panel atrybutów i umiejętności (Domyślny przycisk 'c') i wpisz na klawiaturze ''marvin''. Wyjdź z panelu i w górnyl lewym rogu powinno napisać ''Marvin-Mode''. Jeśli napisało to masz włączony teraz Marvin-Mode i konsolę. Teraz żeby wpisać kod naciśnij ''F2''.

Po uruchomieniu ''Marvin'' możemy wciskać przyciski o następujących właściwościach

Przycisk Efekt
F2 Otwiera Konsolę
F3 Zmiana między oknem a pełnym ekranem
F4 Ustawia grę na ''Image Mode''
F5 Zatrzymuję kamerę
F6 Włącza kamerę w ruch
F7 Rusza kamerę do wybranych sekcji
F8 Regeneryję życie i manę
HOME Powrót do postaci
K Teleportuje postać na przód
0 zamienia ciało na wybrane stworzenie
H Redukuje życie twojej postaci

W grze można również edytować swoją postać. Zrobienie tego jest bardzo proste po włączeniu ''Marvina'' naciśnij ''F2'' i wpisz ''edit abilities''. Teraz pokaże ci się okienko i możesz zacząć edytować postać. Jeśli chcesz zmienić Np. poziom to wpisz w okienku ''level'' i teraz wpisz poziom jaki chciałbyś mieć.

W konsoli również można wpisać następujące kody:

(Nie zapomnij przed kodem wpisać ''insert'')

Postacie
Kod: Rezultat:
Najemnicy Na Farmie Onara:
SLD_805_CORD Cord
SLD_801_TORLOF Torlof
SLD_800_LEE Lee
SLD_823_KHALED Khaled
SLD_803_CIPHER Cipher
SLD_807_BULLCO Bullko
SLD_808_JARVIS Jarvis
SLD_806_SYLVIO Sylvio
SLD_814_SENTENZA Sentenza
SLD_804_ROD Rod
SLD_810_DAR Dar
SLD_822_RAOUL Raoul
Farmerzy Na Farmie Onara:
BAU_903_BODO Bodo
BAU_913_THEKLA Thekla
BAU_912_PEPE Pepe
BAU_934_BABERA Babera
BAU_900_ONAR Onar
Farmerzy Na Farmie Akila:
BAU_945_EGILL Egill
BAU_944_EHNIM Ehnim
BAU_940_AKIL Akil
BAU_942_RANDOLPH Randolph
BAU_941_KATI Kati
SLD_841_ENGARDO Engardo (Najemnik na farmie Akila)
SLD_840_ALVARES Alvares (Najemnik na farmie Akila)
Khorinis:
VLK_432_MOE Moe
VLK_415_MELDOR Meldor
VLK_405_FERNANDO Fernando
VLK_402_RICHTER Sędzia
PAL_200_HAGEN Lord Hagen
PC_THIEF_NW Diego
Magowie w Klasztorze:
PC_MAGE_NW Milten
KDF_504_PARLAN Parlan
KDF_505_MARDUK Marduk
KDF_500_PYROKAR Pyrokar
KDF_501_SERPENTES Serpentes
KDF_502_ULTHAR Ulthar
KDF_508_GORAX Gorax
KDF_506_NEORAS Neoras
KDF_507_TALAMON Talamon
Nowicjusze w Klasztorze:
NOV_605_OPOLOS Opolos
NOV_604_DYRIAN Dyrian
NOV_603_AGON Agon
NOV_612_BABO Babo
NOV_601_IGARAZ Igaraz
NOV_608_GARWIG Garwig
PAL_299_SERGIO Sergio (Paladyn w Klasztorze)
VLK_4250_JORGEN Jorgen (Obywatel w Klasztorze)
Inne:
NONE_100_XARDAS Xardas
KDF_509_ISGAROTH Isgaroth

Zwierzęta i Potwory
Kod: Rezultat:
SHADOWBEAST Cieniostwór
BLOODFLY Krwiopijca
ORCWARRIOR_HARAD Ork Zwiadowca
GIANT_RAT Olbrzymi Szczór
GIANT_BUG Polna Bestia
TROLL Troll
TROLL_BLACK Czarny Troll
WOLF Wilk
SCAVENGER Ścierwojad
SHEEP Owca
HAMMEL Owca Samiec
DMT_DEMENTORAMBIENTWALKER6 Poszukiwacz

Jedzenie i Rośliny
Kod: Rzecz:
ITPL_HEALTH_HERB_01 Roślina Lecznicza
ITPL_HEALTH_HERB_02 Ziele Lecznicze
ITPL_HEALTH_HERB_03 Korzeń Leczniczy
ITPL_PERM_HERB Szczaw królewski
ITPL_WEED Chwast
ITFO_WINE Wino

Bronie
Kod: Rzecz:
ITMW_2H_ORCAXE_01 Lekki Orkowy Topór
ITMW_2H_ORCAXE_02 Średni Orkowy Topór
ITMW_2H_ORCAXE_03 Ciężki Orkowy Topór
ITMW_2H_ORCAXE_04 Ogromny Orkowy Topór
ITMW_2H_SPECIAL_01 Magiczny Miecz Dwuręczny
ITMW_2H_SPECIAL_02 Ciężki Magiczny Miecz Dwuręczny
ITMW_2H_SPECIAL_03 Ciężkie Magiczne Ostrze Bojowe
ITMW_2H_SPECIAL_04 Duże Magiczne Ostrze Na Smoki
ITMW_1H_MISC_SWORD Zardzewiały Krótki Miecz
ITMW_2H_SLD_SWORD Kiepski Miecz Dwuręczny
ITMW_1H_VLK_AXE Topór
ITMW_DOPPELAXT Topór Obusieczny
HOLY_HAMMER_MIS Święty Młot

Pancerze
Kod: Rzecz:
ITAR_DJG_L Lekki Pancerz Łowcy Smoków
ITAR_DJG_M Średni Pancerz Łowcy Smoków
ITAR_DJG_H Ciężki Pancerz Łowcy Smoków
ITAR_SLD_L Lekki Pancerz Najemnika
ITAR_SLD_M Średni Pancerz Najemnika
ITAR_SLD_H Ciężki Pancerz Najemnika
ITAR_PAL_H Pancerz Paladyna
ITAR_DEMENTOR Mroczny Płaszcz
ITAR_DJG_CRAWLER Zbroja z Pancerzy Pełzaczy
ITAR_JUDGE Szata Sędziego
ITAR_KDF_L Szata Maga Ognia
ITAR_KDF_H Ciężka Szata Ognia
ITAR_NOV_L Szata Nowicjusza

Przedmioty
Kod: Rzecz:
ITMI_NUGGET Bryłka Rudy
ITMI_HAMMER Młotek
ITMI_GOLD Złoto
ITMI_BROOM Miotła
ITMISWORDRAW Surowa Stal
ITAT_SHEEPFUR Owcza Skóra
ITMI_INNOSEYE_MIS Oko Innosa
ITMI_INNOSEYE_BROKEN_MIS Oko Innosa - Pozbawione Mocy

Runy
Kod: Rzecz:
Runy Teleportacyjne:
ITRU_TELEPORTXARDAS Teleportacja Do Xardasa
ITRU_TELEPORTSEAPORT Teleportacja Do Miasta Portowego
ITRU_TELEPORTFARM Teleportacja Do Majątku Ziemskiego
ITRU_TELEPORTTAVERNE Teleportacja Do Tawerny
ITRU_TELEPORTMONASTERY Teleportacja Do Klasztoru
ITRU_TELEPORTPASSOW Teleportacja Do Przełęczy Górniczej Do
ITRU_TELEPORTOC Teleportacja Do Zamku
ITRU_TELEPORTPASSNW Teleportacja Do Przełęczy Khorinis
Inne Runy:
ITMI_RUNEBLANK Pusta Runa


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
narutouzumaki1
Hakoge



Dołączył: 29 Wrz 2007
Posty: 1471
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Iwa -Gakure

PostWysłany: Śro 18:11, 19 Gru 2007    Temat postu:

super kody ale niektóre mi nie działają ale większość tak

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Nejii Hyuuga-sensei
Hakoge



Dołączył: 07 Gru 2007
Posty: 659
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Suna-Gakure

PostWysłany: Śro 18:36, 19 Gru 2007    Temat postu:

coś jeszcze potrzebne?????Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Nejii Hyuuga-sensei
Hakoge



Dołączył: 07 Gru 2007
Posty: 659
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Suna-Gakure

PostWysłany: Śro 20:15, 19 Gru 2007    Temat postu:

gothic 2 potwory:
Kretoszczór

Punkty Doświadczenia - 50
Dostajemy- Mięso
Myrtana jest zamieszkana przez wiele typów stworów poczynając od zwykłych i niegroźnych Chrząszczy po ogromne i rzadko spotykane Czarne Trolle. Akcja toczy się głównie w Khorinis oraz w kolonii karnej. W tej grze łatwo zginąć, ale żeby osiągnąć sukces trzeba się sporo namęczyć. Mam nadzieję, że owy bestiariusz pomoże wam zebrać trofea po zabitych potworach i ściąć kilka głów orków.

Chrząszcz

Punkty Doświadczenia - 10
Dostajemy - Mięso Chrząszcza
Uwagi - Chrząszcze to nie wprawdzie potwory, ale żyją i nie są ludźmi. Występuję prawie wszędzie (nawet w mieście można je spotkać

Młody Ścierwojad

Punkty Doświadczenia - 40
Dostajemy - Mięso
Uwagi - Jak to mówili w "jedynce" te przerośnięte kurczaki to banalny przeciwnik. Pamiętaj, że na początku gry, gdy z nim walczysz on nie może cię pierwszy dziobnąć.

Ścierwojad

Punkty Doświadczenia - 70
Dostajemy - Mięso
Uwagi - Tak samo jak młody osobnik, tylko że jest silniejszy.

Młody Kretoszczór

Punkty Doświadczenia - 40
Dostajemy - Mięso
Uwagi - Te różowo-czerwone stwory podobnie jak ścierwojady występują w stadach. Mają mniejszą ilość punktów życia, przez co łatwiej je zabić. Spotkać je można w lasach i na łąkach. Uwagi - Tak samo jak młody osobnik tylko, że jest silniejszy.

Krwiopijca

Punkty Doświadczenia - 70
Dostajemy - Żądło i Skrzydła Krwiopijcy
Uwagi - Te latające ogromne osy kłują cię żądłem i na początku gry mogą sprawiać w dużej ilości problem. Najczęściej występują na brzegach rzek i na polanach. Ubijać za pomocą broni ręcznej. Trudno w nie trafić kuszą lub łukiem.

Wilk

Punkty Doświadczenia - 60
Dostajemy - Mięso i Skórę Wilka
Uwagi - Niegroźny stwór. Na początku stada mogę wam sprawiać kłopot. Występują przeważnie w lasach i często na drogach.

Czarny Wilk

Punkty Doświadczenia - 60
Uwagi-Silniejsza odmiana wilka.

Topielec

Punkty Doświadczenia - 100
Dostajemy - Skóra Topielca i Pazury
Uwagi - Te potwory uwielbiają się wylegiwać nad wodą. Na początku bestie lepiej będzie ubić z broni dystansowej. Jak już mówiłem występują nad wodą, a trochę można też znaleźć w pobliżu bagien niedaleko chatki Bustera i jego kumpla oraz na drodze do starej kolonii karnej.

Polna Bestia

Punkty Doświadczenia - 80
Dostajemy - Żuwaczkę
Uwagi - Te ogromne trochę przypominające żuki bestie wałęsają się pod murami miasta, ale najwięcej znajdziecie w małej jaskini niedaleko farmy Onara gdzie przebywają Najemnicy oraz na polach między farmami

Goblin

Punkty Doświadczenia - 60
Uwagi - Te małe skubance są szybkie, ale słabe. Gobliny używają zwykle broni zwanej Lagą. Maluchy te występują w różnych miejscach naprawdę trudno określić gdzie dokładnie je znaleźć, ale radzę jaskinie przeszukać

Czarny Goblin

Punkty Doświadczenia - 120
Uwagi - Te już są odrobinę większe i silniejsze. Najczęściej są w grupach liczących od 3-7 osobników, ale zdarzają się hordy !. Innos wie tylko, czemu ich miejsce występowania w największych grupach to obok Trolli. Również można znaleźć w jaskiniach. Ich życie oscyluje w granicach setki, więc większa grupa to już nie przelewki. Do walki używają pałki z kolcami

Zębacz

Punkty Doświadczenia - 120
Dostajemy - Pazury
Uwagi - To już jest jeden z potworów z kategorii, „gdy widzisz na początku uciekaj”. Te podobne do dinozaurów jaszczury są szybkie i dogonią cię bez problemów. Występują w stadach około 3-8 osobników. Ich życie wynosi, około 160, ale wbrew pozorom nie są tak trudnymi przeciwnikami. Kilka jest pod murami Khorinis, a najwięcej w kolonii karnej

Smoczy Zębacz

Punkty Doświadczenia - 200
Dostajemy - Pazury i Róg Smoczego Zębacza.
Uwagi - Istota o wiele silniejsza od swojego braciszka. Są większe, szybsze, silniejsze (i fajniej wyglądają). Spotkać je możemy w kolonii karnej.

Pełzacz

Punkty Doświadczenia - 120
Dostajemy - Żuwaczkę i Płyty Pancerza
Uwagi - Te ogromne robale występują zwykle w kopalniach. Zwykłe nie są zbyt silne i nie występują grupami co najwyżej czasami 2 lub 3.

Pełzacz Wojownik

Punkty Doświadczenia - 250
Dostajemy - Żuwaczkę
Uwagi - Większe i wredniejsze istoty. Również występują w jaskiniach i kopalniach. Te istoty są naprawdę silne i należy się mieć na baczności gdy błądzimy przez niezbadane jaskinie.

Ork

Punkty Doświadczenia - 200
Uwagi - Liczba punktów życia orka i zadawanych przez niego obrażeń zależy od typu broni i pancerza. Podczas walki te istoty potrafią blokować nasze ciosy oraz ich unikać. W dużej grupie są zabójczy.

Ork Wojownik

Punkty Doświadczenia - 250
Uwagi - Ork ten jest szkolony na dobrego wojownika od dzieciństwa. Jego pancerz potrafi wytrzymać więcej ciosów niż pancerz zwykłego orka. Tak jak każdego orka spotkamy go w kolonii karnej.

Ork Elita

Punkty Doświadczenia - 350
Uwagi - Najsilniejszy z orków. Jego zbroja potrafi wytrzymać ogromne ciosy, a jego miecz też do najgorszych na pewno nie należy. Jednak przy odrobinie dobrej taktyki, silnej broni nie stanowi dla nas zapory.

Ork Szaman

Punkty Doświadczenia - 350
Uwagi - Ich pancerz jest słaby i czary, które rzucają też nie są jakieś fenomenalne, ale zwykle mają dość dobrą obstawę.

Troll

Punkty Doświadczenia - 500
Dostajemy - Skórę Trolla
Uwagi - Te olbrzymie bestie zwykle wokół siebie mają dużo czarnych goblinów. Jeżeli mamy dość mocny miecz i nauczymy się sprawnie unikać jego potężnych ciosów będzie celem (nie powiem łatwym) Nie aż tak potężnym na jakiego wygląda. Występują w kolonii karnej oraz niedaleko ogromnej świątyni na drodze po runę (zadanie dla nowicjusza).

Czarny Troll

Punkty Doświadczenia - 1000
Dostajemy - Skórę Czarnego Trolla
Uwagi - Stwór mityczny. Nikt nie wierzy, że on istnieje. Ja też nie wierzyłem dopóki nie zobaczyłem. Bestia jest ogromna i cała czarna. Znaleźć go można bardzo daleko od miasta. Gdy gonimy pedra, który ukradł Oko Innosa spotkamy myśliwego. Idźmy naprzód, aż dojdziemy do dużej jamy. Właśnie tam się skrył. To jest bardzo ciężka walka.

Smoczy Jaszczór

Punkty Doświadczenia - 800
Uwagi - Wbrew jego nazwie w ogóle nie przypominają Smoków. W walce na krótki dystans są zabójcze. Radziłbym ubijać z daleka. Występują na dawnych terenach orków, więc szukajcie w kolonii karnej

Szkielet

Punkty Doświadczenia - 250
Uwagi - Te rozpadające się umarlaki w dużej grupie mogą ci sprawiać problem więc lepiej uważaj. Ich miejsce występowania trudno określić. Warto przeszukać lasy niedaleko farm w ich poszukiwaniu.

Szkielet Wojownik

Punkty Doświadczenia - 300
Uwagi - To już silniejsza forma zwykłego szkieletu. Używa lepszej broni i jest bardziej wytrzymały na ciosy. Zwykle z innymi występuje w grupie.

Harpia

Punkty Doświadczenia - 200
Uwagi - Te latające ,wrzeszczące "wiedźmy" są bardzo podatne na ataki bronią dystansową. Trudniej je ubić bronią krótko dystansową. Dużo z nich siedzi w kolonii karnej w fortecy smoka (tam był kiedyś kamień ogniskujący).

Golem Kamienny

Punkty Doświadczenia - 180
Dostajemy - Serce Golema
Uwagi - Te ogromne kamienne bestie jednym ciosem potrafią odrzucić naszego bohatera na ogromną odległość. Gdy walczymy np. nad przepaścią musimy unikać jego ciosów bo inaczej zlecimy w dół.

Ognisty Golem

Punkty Doświadczenia - 300
Dostajemy - Serce Golema
Uwagi - Ten napalony braciszek kamiennego golema może nam ostro zajść za skórę. Najlepiej potraktować go czarem lodowym. Występuje w okolicy ognistego smoka.

Lodowy Golem

Punkty Doświadczenia - 250
Dostajemy - Serce Golema
Uwagi - Kolejny z trójki golemów. Ten zaś już woli strzelać lodowymi kulami, ale można ich banalnie uniknąć. Gdy masz dobrą broń pokonasz go bez problemów.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Nejii Hyuuga-sensei
Hakoge



Dołączył: 07 Gru 2007
Posty: 659
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Suna-Gakure

PostWysłany: Czw 9:27, 20 Gru 2007    Temat postu:

Gothic 1 Potwory
Chrząszcz
Podstawowe Informacje:

Trofea:
Mięso Chrząszcza

Doświadczenie: +10

Krótki Opis:
Mały owad pacyfista. Pełza to tu, to tam całkowicie ignorując naszą obecność. W
Starym Obozie kucharz Snaf może z ich mięsa przyrządzić potrawkę. Chrząszcze
można spotkać na wszelkiego rodzaju śmietniskach.


Młody Ścierwojad
Podstawowe Informacje:

Trofea:
Surowe Mięso

Doświadczenie: +40

Krótki Opis:
Mniejsza wersja Ścierwojada, ze słabszą obroną i atakiem. Idealna dla początkujących graczy, nierozwiniętych za bardzo w walce bronią.


Ścierwojad
Podstawowe Informacje:

Trofea:
Surowe Mięso 2x

Doświadczenie: +50

Krótki Opis:
Zdecydowanie tego nielota możemy spotkać w każdej części koloni karnej. Problem z ich strony istnieje i to tylko na samym początku gry, gdy nie posiadamy dobrze rozwiniętych umiejętności bojowych. Ścierwojady często występują w nie dużych grupach liczących do 6 osobników. Z takich też grup łatwo je wybawiać i wybijać pojedynczo. W walce ze Ścierwojadami liczy się pierwszy cios, który przechyla szalę zwycięstwa na naszą stronę, o ile szybko wyprowadzimy drugi. Tyczy się to jednak tylko słabszych postaci.


Krwiopijca
Podstawowe Informacje:

Trofea:
Skrzydła
Żądło Krwiopijcy

Doświadczenie: +70

Krótki Opis:
Duży latający owad, z wyglądu przypominający osę. Krwiopijcy przeważnie trzymają się w sporych grupach nad dużymi zbiornikami wody takimi jak bagna, rzeki czy małe jeziorka. Na początku gry lepiej nie wdawać się z nimi w bójkę, gdyż może skończyć się to śmiercią naszego bohatera. Po przeczytaniu książki "Krwiopijcy" możemy nauczyć się pozyskiwać żądła tych owadów.


Młody Kretoszczur
Podstawowe Informacje:

Trofea:
Surowe Mięso

Doświadczenie: +40

Krótki Opis:
Mniejsza wersja Kretoszczura ze słabszą obroną i atakiem. Poradzi sobie z nim nawet postać bez specjalnych umiejętności bojowych.


Kretoszczur
Podstawowe Informacje:

Trofea:
Surowe Mięso 2x

Doświadczenie: +50

Krótki Opis:
Po Ścierwojadzie jest najczęściej spotykanym przez nas potworem. Te przypominające świnie, łyse szczury podobnie jak Ścierwojady, przebywają przeważnie w grupach liczących do 6 osobników. Spotkać je możemy w lasach i małych jaskiniach. Kretoszczury nie należą do wymagających przeciwników, to też można je stosunkowo łatwo zabić.


Jaszczur
Podstawowe Informacje:

Trofea:
Pazury 4x

Doświadczenie: +80

Krótki Opis:
Z pozoru powolne, jednak rozdrażnione mogą zgotować nam nie lada pościg. Te olbrzymie jaszczurki, lubią wygrzewać się na plażach oraz niedaleko zbiorników wodnych, w małych 3-4 osobowych grupach. W pierwszych momentach gry, trzeba pamiętać by nie drażnić tych jaszczurek.


Ognisty Jaszczur
Podstawowe Informacje:

Trofea:
Język Ognia
Pazury 4x

Doświadczenie: +500

Krótki Opis:
Bardzo rzadki oraz niebezpieczny przeciwnik. Od krewniaków różnią się barwnym grzebieniem na grzbiecie, oraz ognistym oddechem, dzięki któremu zyskały sławę smoków. Ogniste Jaszczury dzięki swojemu oddechowi mogą unieruchomić nas na dłuższą chwile, na naszą nie korzyść. Do tego zwierzęcia najlepiej podchodzić mając na sobie amulety chroniące przed ogniem, inaczej może się to źle dla nas skończyć. Język tego jaszczura jest potrzebny do wykonania ULU-MULU. Jaszczur ten lubi przebywać jak swój krewniak na piaszczystych brzegach, wygrzewając się na słońcu.


Goblin
Podstawowe Informacje:

Trofea:
Zardzewiały Miecz
Pałka

Doświadczenie: +60

Krótki Opis:
Małe humanoidalne stworzenia, atakujące przeważnie w grupach liczących nawet do 20 osobników. Z ich społeczeństwa możemy wyróżnić trzy odłamy, zwykłe uzbrojone w zardzewiałe miecze, Czarne atakujące kijami z gwoździami oraz Wojowników atakujących Maczugami. Z powodu swojej liczebności mogą być w pierwszych momentach gry, przeciwnikiem zbyt wymagającym. Boją się wody, i Topielców, które często na nie polują. Gobliny lubią przebywać w ciemnych jaskiniach oraz przy drogach, gdzie czekają na łatwy łup.


Czarny Goblin
Podstawowe Informacje:

Trofea:
Kij z Gwoździem

Doświadczenie: +120

Krótki Opis:
Odmiana silniejsza od pospolitego Goblina. Mogą łączyć się w grupy o imponującej liczebności. Podczas starcia z nimi, musimy być gotowi na walkę z całym stadem. Podobnie jak swoi słabsi kuzyni nie przepadają za środowiskiem wodnym. Uzbrojone w Kije z Gwoździami, mogą stanowić problem nawet dla zaawansowanej postaci. Czarne Gobliny często napadają podróżnych, przechodzących obok ich siedlisk.


Goblin Wojownik
Podstawowe Informacje:

Trofea:
Maczuga

Doświadczenie: +150

Krótki Opis:
Odmiana silniejsza oraz lepiej uzbrojona od swoich krewniaków. Ta odmiana Goblinów ceni sobie bardzo towarzystwo Trolli, przy których łatwo o łup. Najczęściej można spotkać je w grupach do 20 osobników. Uzbrojone w Maczugi, często atakują całym stadem tak, więc najlepiej wybijać je z bezpiecznej kryjówki.


Wilk
Podstawowe informacje:

Trofea:
Skóra Wilka
Kły 2x

Doświadczenie: +90

Krótki Opis:
Wilki są zwierzęciem egzystującym w stadach liczących do 10 sztuk. Spotkać je możemy najczęściej w lasach. Polowanie na wilki, dostarcza kłów oraz skór, które potem można sprzedać po okazyjnej cenie. Dla dobrze uzbrojonej postaci, te zwierzęta nie powinny stanowić żadnego kłopotu.



Orkowy Pies
Podstawowe informacje:

Trofea:
Skóra Orkowego Psa
Kły 2x

Doświadczenie: +120

Krótki Opis:
Ta bestia, przypomina trochę Wilka, lecz jest od niego o wiele silniejsza. Orkowe Psy trzymają się w stadach, o dużej liczebności. Można spotkać praktycznie wszędzie na Orkowych Ziemiach, przy obozach Orków. Skóra Orkowego Psa jest dość cennym trofeum myśliwskim.


Ogar
Podstawowe informacje:

Trofea:
Kły 4x

Doświadczenie: +220

Krótki Opis:
Duże przypominające psy, stworzenia. Ogary to silne bestie, i wybijanie ich pojedynczo to stosunkowo dobry pomysł. Ogary nie są samotnikami, przeważnie w okolicy kręci się jeszcze kilka osobników tego gatunku tak, więc samotny Ogar ma na pewno gdzieś niedaleko swoich pobratymców. Ogary spotkać można w różnych górzystych miejscach na terenach Orków, ale nie tylko.


Pełzacz
Podstawowe informacje:

Trofea:
Wnętrzności Pełzacza

Doświadczenie: +120

Krótki Opis:
Postrach wszystkich górników i kopaczy. Pełzacze najczęściej spotkać możemy w opuszczonych szybach górniczych. Służą swojej królowej i pełnią funkcję robotników. Wydzielina z wnętrzności pełzaczy jest potrzeba Alchemikowi z Obozu Bractwa, Cor Kalomowi do sporządzania eliksirów wzmacniających umiejętności magiczne. Pełzacze nie są samotnikami, ale nie łączą się w duże grupy.


Pełzacz Wojownik
Podstawowe informacje:

Trofea:
Wnętrzności Pełzacza
Płytki z Pancerza Pełzacza 2x

Doświadczenie: +250

Krótki Opis:
Odmiana pełzacza, pełniąca w ich hierarchii funkcję wojowników. Te pełzacze są o wiele większe i silniejsze od swoich słabszych odpowiedników. Uzbrojone w szczypce, oraz twardy pancerz mogą zabić nawet wytrawnego wojownika. Płytki z pancerzy tych stworzeń, można oddać Wilkowi w Nowym Obozie, ten zaś wykona z nich wytrzymałą zbroję.


Pełzacz Świątynny
Podstawowe informacje:

Trofea:
Wnętrzności Pełzacza
Płytki z Pancerza Pełzacza 2x

Doświadczenie: +300

Krótki Opis:
W zasadzie nie różni się niczym od Pełzacza Wojownika, ale jak wiadomo pozory mogą mylić. Pełzacz Świątynny jest o wiele silniejszy od swoich kuzynów. Spotkać go możemy tylko w Świątyni Śniącego. Nawet w tym etapie gry, możemy mieć kłopot z zabiciem go.


Królowa Pełzaczy
Podstawowe informacje:

Trofea: Brak

Doświadczenie: +2000

Krótki Opis:
Unikatowy potwór, w całej grze spotkać go możemy tylko raz, w Starej Kopalni. Królowa Pełzaczy składa jaja, z których po dłuższym czasie wykluwają się małe Pełzacze. Broniona przez swoje robotnice, sama nie jest jednak wymagającym przeciwnikiem. Królowa Pełzaczy różni się od swoich dzieci budową ciała, posiada duży odwłok za pomocą, którego składa jaja, zawierające bardzo silną wydzielinę. Zdobycie jaj Królowej Pełzaczy jest konieczne dla dalszego rozwoju fabuły.


Cieniostwór
Podstawowe Informacje:

Trofea:
Skóra Cieniostwora
Róg Cieniostwora
Mięso 4x
Kły 4x

Doświadczenie: +400

Krótki Opis:
Ogromna bestia lubiąca mroczne miejsca. Porusza się szybko, i na samym początku gry zmierzenie się z tym potworem, jest szaleństwem. Cieniostwór szczególnie lubuję się w mięsie ludzkim tak, więc podczas walki trzeba bardzo uważać, być może nie wyjdziemy z niej żywi. Polowanie na te stwory jest bardzo opłacalne ze względu na ich drogie skóry. Róg Cieniostwora jest potrzebny do wykonania ULU-MULU. Cieniostwór jest w wielu przypadkach samotnikiem, jednakże zdarza się spotykać po dwie sztuki tych bestii.


Zębacz
Podstawowe Informacje:

Trofea:
Pazury
Kły 4x

Doświadczenie: +220

Krótki Opis:
Potwór z wyglądu bardzo przypominający małego dinozaura. Zębacze posiadają bardzo mocne, uzębione szczęki, którymi atakują swoich wrogów. Szybkość i ruchliwość Zębaczy uniemożliwia korzystanie z broni dystansowych. W pojedynkę Zębacze nie są trudnym przeciwnikiem, ale jak to stwierdził Gorn „Te bestie zawsze trzymają się w stadzie…”. Nie należy lekceważyć Zębaczy, bo w rzeczywistości są to bardzo dobrzy sprinterzy i po zauważeniu naszego bohatera, bardzo rzadko rezygnują z pościgu. Ich zęby i pazury są cennymi trofeami myśliwskimi, dlatego warto od czasu do czasu, zapolować.


Kąsacz
Podstawowe Informacje:

Trofea:
Surowe Mięso 2x
Kły 2x
Pazury 2x

Doświadczenie: +120

Krótki Opis:
Mała miniaturka Zębacza. Kąsacze trzymają się w 4-5 osobowych grupach, i nie są to wymagający przeciwnicy. Posłużą natomiast jako dostarczyciel trofeów myśliwskich, gdyż podobnie jak u Zębaczy ich pazury i kły, są bardzo cenne.


Brzytwa
Podstawowe Informacje:

Trofea:
Surowe Mięso 2x
Kły 2x
Pazury 2x

Doświadczenie: +200

Krótki Opis:
Bestia wielkości Zębacza, ale jak to skwitował Gorn „Gryzie jeszcze mocniej…”. Podobnie jak Zębacze trzymają się w stadach, jednak nie tak licznych. Szybkość Brzytwy praktycznie całkowicie wyklucza zastosowanie broni dystansowej. Zęby i pazury Brzytwy, to cenne trofea myśliwskie, dzięki którym możemy szybko się wzbogacić. Ten dinozaur występuję w kilku miejscach na Ziemiach Orków, także w pobliżu Wolnej Kopalni.


Topielec
Podstawowe Informacje:

Trofea:
Skóra Topielca
Pazury Topielca 2x

Doświadczenie: +170

Krótki Opis:
Postrach wszystkich odmian Goblinów. Topielce lubią środowisko wodne tak, więc najczęściej spotkamy je wylegujące się na piaszczystym brzegu. Na początku gry, potwór ten może być za trudny by stanąć z nim do walki, jednak w późniejszych rozdziałach pokonujemy go bez problemu. Topielce trzymają się w małych 2-3 osobowych grupach.


Wąż Błotny
Podstawowe Informacje:

Trofea:
Zęby 2x
Skóra Węża Błotnego

Doświadczenie: +400

Krótki Opis:
Istota występująca jedynie na bagnach w sąsiedztwie Obozu Bractwa. Węże Błotne nie żyją w grupach, jednakże wokół każdego osobnika pływa zawsze kilka innych. Zęby Błotnego Węża są koniecznym składnikiem do stworzenia ULU-MULU. Węże Błotne są podatne na magię runiczną.


Mostowy Golem
Podstawowe Informacje:

Trofea: Brak

Doświadczenie: +500

Krótki Opis:
W całej grze, spotkamy tylko jeden taki okaz. W zasadzie jest to Kamienny Golem, strzegący mostu do Starej, Górskiej Cytadeli, gdzie znaleźć możemy Kamień Ogniskujący. Odporny na Magię i Broń Dystansową, jest podatny na wszelkiego rodzaju młoty.


Kamienny Golem
Podstawowe Informacje:

Trofea:
Serce Kamiennego Golema

Doświadczenie: +1000

Krótki Opis:
Sterta chodzących głazów. Wysoka odporność na magię, ogień i broń dystansową czynią go bardzo trudnym przeciwnikiem. Jednakże jak każdy potwór ma swoją słabość, Kamienne Golemy są podatne na każdego rodzaju młoty. Kamiennego Golem spotkać możemy w drodze do Wieży Xardasa, w małym Kanionie. Jego serce należy oddać Demonowi, strzegącemu spokoju Xardasa. W późniejszym okresie gry, ów Nekromanta może nam sprzedać zwoje przywołujące te magiczne istoty.


Ognisty Golem
Podstawowe Informacje:

Trofea:
Serce Ognistego Golema

Doświadczenie: +1000

Krótki Opis:
Stwór z piekła rodem Wink. Ogniste Golemy atakują szarżując i bijąc swoimi płonącymi pięściami, które mają właściwości podpalające. Jego słabość to wszelkiego rodzaju Magia Wody. W szczątkach Ognistego Golema znaleźć możemy serce, które należy oddać Demonowi strzegącemu Xardasa. Jest to potwór unikatowy, spotkamy go jedynie w drodze do wieży Xardasa, w małym Kanionie.


Lodowy Golem
Podstawowe Informacje:

Trofea:
Serce Lodowego Golema
Fragment Lodowego Golema

Doświadczenie: +1000

Krótki Opis:
Lodowy Golem bynajmniej bez znajomości ze Świętym Mikołajem. Jest to trudny przeciwnik, ze względu na swoje zamrażające właściwości. Lodowy Golem jest podatny na wszelkiego rodzaju Magię Ognia. Jego serce należy oddać Demonowi strzegącemu Nekromanty Xardasa. Istota Unikatowa, spotykana tylko w małym Kanionie podczas drogi do Xardasa.


Szkielet
Podstawowe Informacje:

Trofea:
Zardzewiały Miecz/Topór

Doświadczenie: +250

Krótki Opis:
Kościotrupy ożywione przez czarną magię. Te chodzące kości, są jednak zwinne i szybkie, a strzelanie do nich z broni dystansowej mija się z celem. Szkielety spotkać możemy we wszelkiego rodzaju wieżach i jaskiniach. Te Kościeje najczęściej atakują w grupie, dzięki swojej szybkości mogą zręcznie unikać naszych ataków. Jak wszystkie nie umarłe istoty jest podatny na czar „Śmierć Ożywieńcom”.


Szkielet Zwiadowca
Podstawowe Informacje:

Trofea:
Żniwiarz

Doświadczenie: +xxx

Krótki Opis:
Przeważnie przewodzą grupą Szkieletów. Te Kościeje są silniejsze od swojej słabszej odmiany. Podobnie jak wszystkie Szkielety, trzyma się i atakuję w grupie. Podobnie jak u swoich słabszych wersji Broń Dystansowa jest tu całkowicie nieprzydatna.


Szkielet Wojownik
Podstawowe Informacje:

Trofea:
Wyszczerbiony Topór

Doświadczenie: +300

Krótki Opis:
Nie różni się praktycznie niczym od Szkieletu Zwiadowcy, wyposażony jest jednak w małą tarczę. Strzelanie do niego z broni dystansowej jest całkowicie bezcelowe. Podobnie jak jego słabsze odmiany, spotkać go można w starych wieżach i jaskiniach.


Szkielet Mag
Podstawowe Informacje:

Trofea:
5x Zwoje przyzwania szkieletów
Runa - Lodowy Sopel/Ognisty Pocisk

Doświadczenie: +500

Krótki Opis:
Nie różni się praktycznie niczym od Szkieletu Zwiadowcy, wyposażony jest jednak w małą tarczę. Strzelanie do niego z broni dystansowej jest całkowicie bezcelowe. Podobnie jak jego słabsze odmiany, spotkać go można w starych wieżach i jaskiniach.


Harpia
Podstawowe Informacje:

Trofea: brak

Doświadczenie: +200

Krótki Opis:
Latające i wrzeszczące wiedźmy. Spotkanie z nimi może być nie przyjemne, gdyż te stwory najczęściej uciekają przed ciosami w powietrze. Sensownym wyjściem jest tu użycie Magii bądź Broni Dystansowej. Osobiście polecam wyłączyć głośnik podczas walki z tymi wiedźmami ze względu na krzyki, które wydają. W pewnym momencie może stać się to irytujące. Harpie atakują zbiorowo po 3-4 sztuki, w tym wypadku mogą okazać się niebezpieczne. Te latające wiedźmy upodobały sobie opuszczone twierdze, oraz odludne miejsca.


Troll
Podstawowe Informacje:

Trofea:
Skóra Trolla
Zęby trolla 2x

Doświadczenie: +2000

Krótki Opis:
Wielka i bardzo niebezpieczna bestia, mogąca spokojnie zasłużyć na miano największego potwora w Koloni Karnej. Trolle posiadają grubą i twardą skórę, mogącą oprzeć się atakom z Broni Dystansowej oraz Siecznej. Podejście do Trolla na odległość uderzenia mieczem, jest najgorszym z możliwych pomysłów, gdyż może nas potraktować podobnie jak piłkę, i wyrzucić wysoko w powietrze. Skuteczny, a zarazem dość bezpieczny sposób to rzucenie na Trolla zaklęcia „Zmniejszenia Potwora”. Bestia ta strzeże Kamienia Ogniskującego w kanionie Trolli. Zęby tego monstrum są potrzebne do stworzenia ULU-MULU. Skóry tej bestii to bardzo cenne trofea myśliwskie, które można sprzedać po dość wysokiej cenie.


Młody Troll
Podstawowe Informacje:

Trofea:
Skóra Trolla

Doświadczenie: +1000

Krótki Opis:
W grze można spotkać również młodszą wersję Trolla. Młody Troll jest słabszy od swojej dorosłej formy, dzięki czemu można go pokonać zwykłą bronią. Ta bestia jest unikatem, którego spotkamy podczas poszukiwań kamienia Ogniskującego w Starym Klasztorze. Skóry obu tych bestii są bardzo cennymi trofeami myśliwskimi, które można sprzedać po dość wysokiej cenie.


Zombie
Podstawowe Informacje:

Trofea: Brak

Doświadczenie: +xxx

Krótki Opis:
Bohater wielu filmów grozy =) Zombie jest ożywieńcem stworzonym z czarnej magii. Porusza się wolno, ale jego ataki mogą być w wielu wypadkach śmiertelne. Jak każdy nie umarły podatny jest na zaklęcie „Śmierć Ożywieńcom”. Zombie spotkamy dopiero w późniejszym etapie gry, gdzie nie jest już tak groźnym przeciwnikiem jak na początku naszej rozgrywki. Te umarlaki możemy spotkać w Starej Wieży Xardasa. W grze występuję również „Nadzorca”, przeklęty Magnat strzegący Kamienia Ogniskującego, którego zabijamy razem z Miltenem.


Demon
Podstawowe Informacje:

Trofea: Brak

Doświadczenie: +600

Krótki Opis:
Magiczne istoty z piekieł, bardzo silne i dość niebezpieczne. Atakuję sposobem Smoka, czyli ognistym oddechem. Demony nie są skore do towarzystwa i wolą życie samotników tak, więc podczas gry, spotkamy pojedyncze sztuki. Te stwory, spotkać można w Świątyni Śniącego, gdzie będą starannie przeszkadzać nam w zabiciu ich pana. Xardas posiada w swojej wieży osobistego ochroniarza, w postaci Demona. Jest to jedyny Demon nastawiony do nas pokojowo.


Pomniejszy Demon
Podstawowe Informacje:

Trofea: Brak

Doświadczenie: +xxx

Krótki Opis:
Magiczne istoty z piekieł, bardzo silne i dość niebezpieczne. Atakuję sposobem Smoka, czyli ognistym oddechem. Demony nie są skore do towarzystwa i wolą życie samotników tak, więc podczas gry, spotkamy pojedyncze sztuki. Te stwory, spotkać można w Świątyni Śniącego, gdzie będą starannie przeszkadzać nam w zabiciu ich pana.


Książe Demonów
Podstawowe Informacje:

Trofea: Brak

Doświadczenie: +1000

Krótki Opis:
Dużo silniejszy i o wiele niebezpieczniejszy. Książe Demonów to osobisty ochroniarz Śniącego, niepoddający się tak łatwo. Atakuję tak jak jego słabsza forma, ognistym oddechem, jednak z większą siłą. Te potwory występują tylko w Świątyni Śniącego, jako strażnicy Serc Szamanów.



Ludzie:

Opętany Nowicjusz
Podstawowe Informacje:

Trofea: Brak

Doświadczenie: +xxx

Krótki Opis:
Może nas zadziwić fakt, ilu ludzi uwierzyło w Śniącego jako boga. Ci nowicjusze to fanatycy, którzy wraz z Cor Kalemom, udali się do Świątyni Śniącego. Ich umysły zostały opanowane przez czarną magię, tak wiec są wrogo nastawieni. Spotkać ich możemy w Komnacie ze Śniącym, gdzie oddają mu kłopoty. Podczas walki z nimi trzeba być ostrożnym!


Fanatyczny Strażnik Świątynny
Podstawowe Informacje:

Trofea: Brak

Doświadczenie: +xxx

Krótki Opis:
Fanatyczni wyznawcy kultu Śniącego, zdecydowani na wszystko by obudzić ich Boga. Opuścili razem z Cor Kalemom Obóz Bractwa i udali się do Świątyni Śniącego, gdzie ich umysły owładnęła magia Szamanów. Ci strażnicy świątynni, to w gruncie rzeczy dobrzy wojownicy, wspierani fanatycznym poświęceniem, mogą być bardzo groźnymi przeciwnikami.


Apokaliptyczny Strażnik Świątynny
Podstawowe Informacje:

Trofea: Brak

Doświadczenie: +xxx

Krótki Opis:
Ci ludzie, są zdecydowani na wszystko. Śniący stanowi dla nich wszystko. Wyruszyli razem z Cor Kalemom, do Świątyni Śniącego, gdzie pod wpływem Czarnej Magii ich umysły opanowali szamani. Bardzo silni i niebezpieczni, dobre wyszkolenie w połączeniu z fanatyzmem, może być mieszanką zabójczą. Podczas walki z nimi trzeba ma siebie szczególnie uważać.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pein
Student Academy



Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wioska Ukryta W Deszczu

PostWysłany: Pią 9:06, 28 Gru 2007    Temat postu:

Słuchaj jak Rhobara II zabić ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gaara pustyni
Genin



Dołączył: 29 Gru 2007
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 22:22, 29 Gru 2007    Temat postu:

fajne porady napewno sie przydadzą Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kakashi Jr.
Chunin



Dołączył: 29 Gru 2007
Posty: 122
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 11:00, 30 Gru 2007    Temat postu:

Pein a jaki sposób łatwy czy trudny ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Nejii Hyuuga-sensei
Hakoge



Dołączył: 07 Gru 2007
Posty: 659
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Suna-Gakure

PostWysłany: Pon 10:16, 07 Sty 2008    Temat postu:

W jakiej części zabić robara to ci powiem.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Naruto Gra Strona Główna -> Hydepark Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin